Honza *1951: "...taková dávka uvolnění a současně obrovské množství energie získané během jediného dne..."

13.08.2013

Ahoj Tomáši,

Jak víš, vloni jsem začal navštěvovat kurz pro začátečníky v TAIJI CENTRUM PLZEŇ a pokračoval do letošního roku pod Tvým vedením, s Tvými spolupracovníky a Vaší absolutní trpělivostí. A to PROČ? - Tento druh pohybové aktivity mi po všech stránkách vyhovuje a současně učí něco nového, něco, co se dá jednoduše velice těžce specifikovat.

Celý život jsem byl v pohybu a to jak v práci, tak i v době volna. To se časem projevilo v plné své kráse, ovšem nikoliv podle mých představ. Prostě jak řekla moje dcera: " máš ošoupané tělo " , a nakonec z toho před několika lety byl ČID.

Zastávám názor, že tělo je stvořeno k pohybu, ale ať kolo, plavání, běžky či pěší turistika - to vše je krásný a prospěšný druh pohybu, ale je k tomu zapotřebí jedné důležité věci - dost podstatné - fyzická výdrž, která bohužel časem začala klesat a tak jsem začal hledat něco jiného. Taiji mě přitahovalo už dávno a tak byly pokusy doma podle různých knížek i DVD o Taiji, ale nešlo to a tak jsem hledal dál až se povedlo a našel jsem Vás, podle mne to pravé ořechové.

Můžu říct, že od prvního dne kurzu jsem cítil celkový pozitivní vliv na moji tělesnou schránku, jak fyzickou, tak duševní. Zpočátku jenom lehce, ale s přibývajícími dalšími částmi sestavy stále intenzivněji.

Ovšem účast na seminářích to bylo pro mě něco s čím jsem absolutně nepočítal - taková dávka uvolnění a současně obrovské množství energie získané během jediného dne to je skutečnost se kterou jsem se ještě nikdy nesetkal a součastně jsem byl dost překvapený, že je něco takového možné. Nejsem si jist má-li na to vliv, že jsem Blíženec, ale bez nadsázky cítil jsem se velice, velice fajn.

Bohužel, tělo se opět ozvalo, že v minulosti nebylo moc šetřeno, a tak tělocvična musí na nějaký čas počkat a tak díky Tvým DVD, Tomáši, pokračuju doma, i když ne v sestavě cviků Taiji, ale při sestavě QI-GONG.

Jsem přesvědčený, že po prázdninách budu pokračovat zase tam, kde jsem přestal a to v tělocvičně s Vámi všemi.

19. dubna 2009

Honza *1951

 © Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky